2016年1月6日水曜日

あけましておめでとうございます!!



旧年中はユーザーの皆さん、関係者の皆さんには大変お世話になりました。
ありがとうございました。



久しぶりのブログになります。

だいぶサボってしまいました。すみません。。


しかし昨年は何かとバタバタな年でした。。

長男の進学、身内の不幸、娘の結婚、仕事の独立。。


フライヤーズの独立にあたってユーザーの皆さん関係者の皆さんには、多大な応援を頂き本当に心より感謝しています。ありがとうございます。


新たにブログのタイトル及びイメージを変更しました!

少し黒いイメージですが、笑
今までと変わらず報告や新製品などをアップしたいと思います。

少しアグレッシブになるだけです。笑

独立にあたって全く一人になりましたから、これからは言いたいことを言おうと。

昨年までは組織にて仕事をしていましたから本音はなかなか言えませんでしたから。。笑


今後は頻繁にこのブログやホームページを更新していきたいと思います。

脱皮したフライヤーズ・マスコタツヤに期待下さい!


A Happy New Year!
During last year to users, people concerned thank you very much for your help.
Thank you.
It becomes the blog after a long absence.
I have played truant considerably. I'm sorry. .
However, it was a year noisily all the time last year. .
The entrance into a school of higher grade of the eldest son, the misfortune of the relative, the marriage of the daughter, independence of the work. .
I have great support and thank users people concerned in independence of fryers really heartily. Thank you.
I changed a title of the blog and an image newly!
It is a slightly black image. . lol
I want to upload a report or a new product so far without changing.
It becomes slightly only aggressive. lol
Because I became totally alone, to say that I want to say in independence from now on.
Because because I worked in an organization until last year, the true intention was not able to readily say. . lol
I want to update this blog and homepage frequently in future.
Please expect it of fryers Tatsuya ...

0 件のコメント:

コメントを投稿